16. Assembly (Online)/Discussion on the reports

From Wikivoyage association
16. Assembly (Online) > Discussion on the reports
Revision as of 13:14, 8 December 2014 by Der Reisende (Talk | contribs)

Jump to: navigation, search

Contents

Discussion on the reports

This page can be used for bilingual discussion. If possible please write your contributions both in English and German. The members of the association’s board try to assist the translation.

Aussprache über die Berichte

Diese Seite dient der allgemeinen Diskussion. Falls möglich, notiert bitte Eure Beiträge sowohl in Deutsch als auch in Englisch. Der Vorstand versucht, bei der Übersetzung Hilfestellung zu leisten.

Discussion on the reports

The fiscal plan for 2015 shows more expenses than income. Luckily we seem to have some money of the year 2014 left. We should try to aquire more money either by donation or support of WMF. Alternativly higher member fees might be nessecary in 2016. --Der Reisende (Diskussion) 13:14, 8. Dez. 2014 (CET)

Aussprache über die Berichte

Der Haushaltsplan 2015 weist eine Finanzierungslücke auf. Glücklicherweise scheint ein Übertrag von "Restgeld" aus dem Haushalt 2014 möglich zu sein, so dass wir die Ausgaben decken können. Perspektivisch sollte entweder über Spenden oder Zuschüsse (WMF?) mehr Geld eingenommen werden. Alternativ kann man über eine Erhöhung der Mitgleiderbeiträge 2016 nachdenken. --Der Reisende (Diskussion) 13:14, 8. Dez. 2014 (CET)